پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور روسای دانشگاه‌های عراق در پارک علم و فناوری خراسان

در هفته علم و فناوری ایران و عراق رقم می‌خورد:

حضور روسای دانشگاه‌های عراق در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/07/16

در هفته علم و فناوری ایران و عراق، هیئتی متشکل از 24 تن از روسای دانشگاه‌های عراق در روز سه شنبه 18 مهرماه از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حامد شجاع سنگچولی گفت: به مناسبت هفته علم و فناوری ایران و عراق، هیئتی متشکل از 24 تن از روسای دانشگاه‌های عراق در روز سه شنبه 18 مهرماه از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید خواهند کرد.

این هیات به ابتکار معاونت بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت 5 روز در مشهد حضور خواهند داشت و جهت تعامل و استفاده از تجربیات دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری وارد ایران شدند.

این رویداد علمی به منظور توسعه دیپلماسی تعاملات و ارتباطات آکادمیک و تبادل فرهنگی بین الملل به مدت پنج روز برگزار شده است و همانطور که تاکید شد پارک علم و فناوری خراسان در روز سه شنبه 18 مهرماه میزبان این هیئت خواهند بود.

امید است با توجه به تجارب خوب پارک علم وفناوری خراسان در زمینه تعامل با شرکت‌های فناور و دانش بنیان و همچنین ابراز علاقمندی اقای "حیدر عبد ضهد" معاون وزیر علوم عراق مبنی بر تمایل برای احداث پارک در کشور عراق ، تعاملات و توافقات جدی در این رابطه صورت پذیرد.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی